Prova

PARLEM

12 de maig 2009

10/05/2009 TERRA DE REMENCES

Bon dia a tothom, amb aquestes paraules voldria felicitar a tots aquells qui varen participar a la marxa cicloturista Terra de Remences, amics, coneguts i d’altres que potser no conec tant com em sembla o crec.

Vull nombrar uns quants, primer en Joan Coll Nogué, no se si el coneixeu, és un noi de 15 anys que s’estrenava amb les marxes.

No l’he posat primer per que sigui fill meu i n’estigui molt orgullós de ell per haver acabat el recorregut de 95 km.

Segueixo amb la llista de la resta de participants coneguts:

Marcel Pons
Ramón Cateura
Mariona de Planell
Jávi Gómez
Josep Clotas
Wolf Kisker
Mike
Francesc Tauler
Ferran Doménech
Neil Peachey
Tati Sarquella
Agustí Sánchez
Enric Bofill
Xavier Guillén
Lluis Barbosa
Joan Bases

Tinc ganes de felicitar-vos a tots per haver participat i acabat una marxa tan maca i dura com és aquesta.

També voldria donar la meva opinió de com veig les marxes, aquest any sense tenir la pressió del temps, ja que volia acompanyar en Joan, he pogut sentir la verdadera essència de les marxes cicloturistes, de fet m’ha donat compte de que ja no son marxes, son curses encobertes.

Son curses per el fet d’haver-hi un temps, una classificació, crec personalment que tot això tindria que desaparèixer, se per pròpia experiència que a tots ens agrada millorar el temps, si pot ser acabar davant els companys, existeix aquesta competició entre amics, no puc ni vull negar-ho, però també crec que ens hem passat.

Personalment he participat a alguna marxa on no hi ha ni classificació ni temps, ni tan sols et donen “xip” només tens que segellar el carnet de ruta als avituallaments que trobes per el recorregut, son marxes dures, llargues i amb un alt nombre de ciclistes, estic realment satisfet d’haver-hi participat i acabat, i tan sols et donen un diploma conforme l’has acabada passant per tots els punts de control.

Joan Coll Farró